اتوئو به دنبال بازنشستگي در اينتر
 
@****زندگی همراه عشق****@+فروشگاه اینترنتی
عشق,زندگی,سلامتی,شادابی,همه در........زندگی همراه عشق!
 
 

به گزارش نشريه کوريه ره دلو اسپورت، ساموئل اتوئو، مهاجم کامروني اينتر، قصد دارد قراردادش را با اين باشگاه تمديد کند و تا پايان دوران بازي اش در اين باشگاه بماند.

قرارداد فعلی این مهاجم 30 ساله با اینتر در سال 2014 به پایان می رسد اما او از زندگی در ایتالیا و میلان راضی است و می خواهد تا زمان بازنشستگی در این باشگاه بماند.

 

اتوئو در سال 2009 از بارسلونا به اینتر پیوست و خیلی زود به یکی از بازیکنان کلیدی این تیم تبدیل شد. او نقش مهمی در قهرمانی های سه گانه اینتر در رقابت های فصل قبل داشت.

بعد از پنج قهرمانی پیاپی در رقابت های سری آ، اینتر باید این فصل به رتبه دوم رضایت بدهد زیرا میلان در فاصله سه هفته تا پایان رقابت ها، تنها به یک امتیاز دیگر برای قهرمانی نیاز دارد.

باشگاه اینتر احتمالا در تابستان تغییرات زیادی خواهد داشت اما اتوئو یکی از بازیکنانی است که بعید است باشگاه بخواهد او را از دست بدهد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 16 / 2 / 1390برچسب:زندگی,عشق,افکار,خوشبختی,سلامت,شوهر,زناشویی,بن لادن,طنز,ورزشی,اخبار فناوری اطلاعات, :: 3:8 بعد از ظهر :: توسط : علی عباسی

درباره وبلاگ
من نشانی از تو ندارم اما نشانی ام را برای تو می نویسم: درعصرهای انتظار، به حوالی بی کسی قدم بگذار ! خیابان غربت را پیدا کن و وارد کوچه پس کوچه های تنهایی شو ! کلبه ی غریبی ام را پیدا کن ، ... ... کناربیدمجنون خزان زده و کنارمرداب ارزوهای رنگی ام ! درکلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو ! حریر غمش را کنار بزن ! مرا می یابی... :(
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
ابتدا ما را با عنوان زندگی همراه عشق و آدرس 2nyabaeshg.mahtarin.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید.






ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 579
بازدید دیروز : 83
بازدید هفته : 675
بازدید ماه : 579
بازدید کل : 212618
تعداد مطالب : 928
تعداد نظرات : 462
تعداد آنلاین : 3



نرم افزار دبيرخانه و بايگاني اورانوس نسخه 4 مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds